6 مرداد 1403 4:18 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، رئیس اداره پست شهرستان درمیان با شهردار اسدیه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس اداره پست شهرستان درمیان بیان کرد: در نظام کدپستی و یکپارچه سازی نشانی ایرانیان نقشه و آدرس به كد پستي لينك مي شود و به راحتي مي توان موقعيت جغرافيايي دقيق يك كد پستي را روي نقشه مشاهده كرد .

وی عدم وجود پلاك پستي در املاك شهر اسدیه مشكلاتي را براي شهروندان به وجود آورده است.

اخلاقی گفت: با طرح پلاك كوبي منازل و املاك اسدیه همراه با درج كد پستي اختصاصي ، مشكلات ايجاد شده براي شهروندان و مسافران در زمينه آدرس يابي دقيق در برخي معابر مرتفع خواهد شد

شهردار اسدیه ضمن قدردانی از خدمات و دغدغه اداره پست شهرستان درمیان بیان کرد: افزایش چشمگیر سطح خدمات پست موجب تسهیل در امور روزمره شهروندان شده است

شهردار اسدیه افزود: از سال هاي گذشته تاكنون با مشكلاتي در زمينه پلاك كوبي املاك و منازل مردم در شهر مواجه هستيم و در برخي از محلات هيچ پاسخي براي مردم نداريم.، متاسفانه با وجود اصراري كه در سال هاي گذشته در زمينه پلاك كوبي املاك و منازل شد، اما هيچ اقدامي در اين زمينه صورت نگرفته است.

وي به ضرورت رسيدگي به اين مشكل در سطح شهر اشاره كرد و ادامه داد: طي چند سال اخير گلايه هاي مردم از عدم پلاك كوبي املاك و منازل افزايش يافته است كه اين مشكل بايد ساماندهي شود.

صادقی افزود: موضوع نداشتن پلاک پستی به عنوان یکی از بزرگترین معضلات مردم همواره مطرح می‌باشد و ما امیدواریم با افزایش تعامل در راستای تحقق هدف مقدس خدمت بی منت به مردم با نیت اطلاع رسانی -زیبا سازی و رعایت حقوق شهروندی خروجی این نشست مفید و مثمر ثمر واقع گردد .

مسعود صادقی گفت: مشخص کردن مکان، آدرس، کدپستی، پلاک آبی مانند هویت فردی و سجلی مهم بوده و به عنوان یکی از شاخصهای کاربردی حقوق شهروندی در جهت حق طلبی، مورد تقاضای مسلم شهروندان می‌باشد ..

وی تاکید کرد: نصب تابلوهای شکیل و دقت نظر داشتن در رنگ، پیکره، تابلو، نوع نوشتار، مکان نصب، روشنایی و دید کافی قطعا در سیما و منظر شهری اثر بخشی مستقیم خواهد داشت که با اجرای این طرح به ابن مهم نیز دست خواهیم یافت .

شهردار ابراز امیدواری کرد: این دیدار سرآغاز فصل جدیدی در زمینه تعامل، همکاری و مشارکت بین اداره پست شهرستان و شهرداری باشد .

در این نشست، با اشاره به تعامل بیش از پیش شهرداری و شرکت پست، با توجه به اجرای طرح اختصاص کد پستی به اماکن و منازل در شهر اسدیه، بهره‌برداری هرچه زودتر این پروژه مورد تأکید قرار گرفت

لازم به ذکر است: بازنگری در نقشه راهنمای شهر و ثبت اطلاعات و آدرس معابر شهری در سامانه‌های اینترنتی از جمله موارد شده در این جلسه بوده است