6 مرداد 1403 7:57 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، به مناسبت روز شهرداری ودهیاری ها مهندس فرجامی فرماندار محترم شهرستان درمیان بهمراه مهندس مطلبی پور معاون عمرانی فرماندار با صادقی شهردار اسدیه دیدار داشته و این روز را به شهردار و کارمندان خدوم شهرداری تبریک گفته و از زحمات ایشان تشکر کردند.
در ابتدای نشست مهندس صادقی شهردار اسدیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و حمایت های فرماندار درمیان ضمن ارائه گزارشی از خدمات شهرداری بیان کرد: شهرداری اسدیه هم اکنون اخلاق ، متانت، رضایت مندی شهروندان و تلاش بی وقفه را سرلوحه کاری خود قرار داده و جهت رفع مشکلات مردم و ارتقاء سطح عمرانی و فرهنگی شهر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .
مهندس صادقی در ادامه و با اشاره به همسایگی با مرز افزود:
باتوجه به وضعیت مرزی شهر اسدیه، در این دوره در خواست حمایت و کمک بیشتر مجموعه فرمانداری از شهر اسدیه را داریم.

شهردار اسدیه از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهرو مسئولین شهرستان و با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بتوانیم اتفاقات خوبی را برای همشهریان خود رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان فراهم کنیم.

فرماندار درمیان در این دیدار ضمن تبریک به شهردار و کارکنان خدوم شهرداری اسدیه بیان کرد: شهرداری ها به دلیل اثرگذاری مستقیم و غیرمستقیم بر پیکره حیات اجتماعی نقشی تعیین کننده در تداوم و توسعه یافتگی زندگی شهری دارد ، از این رو شهرداری ها نیازمند بهره مندی از تمام توان خود و ایجاد ظرفبت های مناسب برای اداره موفق شهرها ، ارتقای شاخص های شهری و شهروندی ، قوانین و مقررات ، ماشین آلات و تجهیزات جدید ، ارتقای سطح ایمنی ، تردد آسان ، تحقق شهرداری الکترونیک ، شناسایی درآمد های پایدار ، نیروی انسانی متعهد و متخصص ، مشارکت مطلوب شهروندان در برنامه های شهرداری و … هستند .
مهندس فرجامی تصریح کرد: :مدیران اجرایی شهرداری کاری بسیار خطیر و سنگینی را بر دوش دارندو آرزومندیم با درایت و همکاری جمیع کارکنان، بتوانند رسالت خویش را در خدمت به شهروندان شریف به انجام برسانند.
فرماندار شهرستان درمیان در این دیدار ضمن تاکید بر جایگاه مهم و تاثیر گذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.
لازم به ذکر است در این بازدید فرماندار شهرستان درمیان ضمن بازدید از بخش های مختلف شهردار به کارکنان خدوم شهرداری خداقوت عرض کرد.