6 مرداد 1403 11:25 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، به مناسبت 14 تیر روز شهرداری ها و دهیاری ها،حجت الاسلام والمسلمین خزایی امام جمعه شهرستان درمیان و رییس سازمان تبلیغات اسلامی با شهردار اسدیه دیدار نمودند.
امام جمعه شهرستان درمیان در دیدار با شهردار اسدیه گفت: شهرداری خدمات خوبی را به شهروندان ارائه نموده و خدمت به مردم توفیق و عبادت بزرگی است که خداوند متعال آن را به شما عنایت کرده که می بایست برای جلب رضایت خداوند ، ائمه اطهار ، مردم و همکارانتان گام بردارید .
حجت الاسلام خزایی در این دیدار بیان کرد: خدمت کردن به مردم در شهرداری ها، امری خداپسندانه است و خدمت به مردم، بالاترین عبادت نزد خداوند سبحان به شمار می‌رود.
وی افزود: نباید بگذاریم مردم به زحمت بیافتند؛ شهرداری‌ها باید در برطرف کردن مشکلات پیشگام باشند و پیش از مراجعه مردم، مدیران شهرداری با شناسایی مشکلات نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنند.
در ادامه این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها از اقدامات و همكاري شهرداري در راستاي انجام هرچه پر بار تَر مراسم و مناسبت هاي فرهنگي و مذهبي در شهر اسدیه و اهميت ويژه شهرداري به اين موضوعات تجليل و قدرداني كرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی ضمن تأكيد بر اهميت فرهنگ به عنوان كالبد و روح يك شهر اقدامات شهرداري در زمينه برگزاري مسابقات قرآني، جشن هاي مذهبي، جشن انقلاب و پر رنگ كردن زمينه فرهنگي شهر را ستود.
شهردار اسدیه در این دیدار با بیان اینکه شهرداری نهادی مردمی است که از ابتدای تولد تا انتهای زندگی مردم در خدمت شهروندان است ، افزود: خدمت به شهروندان و تلاش برای توسعه شهر جزو وظایف اصلی ماست که مجموعه شهرداری با همدلی ، همکاری و همراهی در پی تحقق آن است.
صادقی ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری به خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان و تلاش برای تحقق اهداف توسعه اسدیه و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.
شهردار اسدیه خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل با دستگاه‌های اجرایی و اداری استان، گامهای اساسی برای رفع مشکلات و ارائه خدمت بهتر به شهروندان برداریم.