6 مرداد 1403 12:54 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه ، همزمان با چهاردهم تیر ماه روز شهرداری و دهیاری ها، جمعی از مسئولین ادارات، با حضور در شهرداری، ضمن تقدیر از زحمات دلسوزانه مهندس صادقی شهردار محبوب اسدیه، فرا رسیدن این روز را تبریک گفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درمیان در این دیدار گفت: تمامی خادمین مردم در شهرداری ها شبانه روز در حال فعالیت هستند، تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهرها را مناسب زندگی و کار مردم نمایند.
وی با بیان اینکه آسایش و آرامش شهروندان در فضای شهری نتیجه فعالیت های خالصانه خادمان مردم درعرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری است، افزود: شهرداری ها می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.
وی در این دیدار گفت: با توجه به اینکه شبکه بهداشت و درمان و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش مثبت و محوری دارند، لازم است همکاری های دوجانبه ای بیشتری با محوریت خدمت به مردم داشته باشیم.
در ادامه این نشست رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تبریک 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها بیان کرد: اقدامات مجموعه مدیریت شهری دراسدیه نشان دهنده این است که این مجموعه دغدغه مند است و مجموعه هلال احمر در راستای اجرای برنامه ها و خدمات رسانی به مردم اسدیه آماده تعامل و همکاری می باشد.
شهردار اسدیه نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به آنان به همدلی و ارتباط بیشتر بین شهرداری و سایر ادارات و نهاد ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همدلی مسئولان اساس توسعه و خدمت صادقانه به مردم است.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری یک نهاد مردمی و خدمتگزار است، بیان داشت: همواره شهرداری اسدیه بر آن بوده تا با عملکرد مثبت و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بتواند گامی بلند در راستای افزایش سطح رضایتمندی مردم بردارد.
صادقی خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت خود عنوان کرد و افزود: بیش از ٩٠درصد از موفقیت شهرداری مدیون تعامل و همکاری صمیمانه همکاری و همدلی کارکنان خدوم شهرداری است.