6 مرداد 1403 1:24 ب.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، جلسه برنامه ریزی دهه امامت و ولایت با حضور مهندس صادقی شهردار اسدیه، رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان درمیان، نماینده سازمان مردم نهاد شهرستان درمیان در محل دفتر شهردار برگزار شد.
در ادامه مهندس صادقی شهردار اسدیه ضمن عرض سلام خیر مقدم گفت: بر اساس رویکرد و سیاست‌های حاکم بر شهرداری ، شهرداری اسدیه در مناسبت‌های مهم از جمله عید سعید قربان و عید غدیر خم ورود می‌کند.
وی در ادامه افزود: در شهرستان شاهد رشد گروه های مردمی و خودجوش هستیم که در غالب گروههای مردم نهاد، هم خوانی، هم سرایی و کانون های هنری فعالیت میکنند که این موضوع نوید بخش ایجاد روحیه اتحاد و یکدلی در آحاد جامعه می باشد.
صادقی تصریح کرد: در راستای هم افزایی و اعتماد به جوانان و باتوجه به اینکه نباید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی غافل ماند امسال جشن های دهه امامت و ولایت با رویکرد مردمی و توسط گروه های مختلف از جمله سازمان های مردم نهاد با حمایت شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.
شهردار اسدیه بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت آذین بندی به منظور فضاسازی اعیاد قربان تا غدیر و پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های این دهه و برگزاری جشن های مردمی و…. از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت خواهد بود .
وی از نماینده سمن خواستار ارائه برنامه های پیشنهادی خاص جوانان در راستای نشاط اجتماعی و لزوم تبیین نقش امامت و ولایت در جامعه اسلامی شد و همچنین تاکید کرد که با توجه به اهمیت عید سعید قربان برای مردم شهر، نیاز به برنامه های شاد و اذین بندی متناسب با روحیات مردم میباشد
برنامه‌های این دهه مبارک از 7 تا 16 تیرماه با هدف «ایجاد نشاط اجتماعی» و «انتقال پیام عید بزرگ قربان و عید بزرگ غدیر خم به عموم مردم» در سطح شهر اسدیه برگزار می‌شود.