6 مرداد 1403 8:04 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، جشن بزرگ عید قربان به همت شهرداری اسدیه در بلوار وحدت جنب بوستان شهدا با حضور فرماندار شهرستان درمیان، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار و با استقبال پرشور مردم اسدیه برگزار شد.
شهردار اسدیه ضمن تبریک عید سعید قربان در این مراسم، عید قربان را مظهر بندگی حضرت ابراهیم (ع) در پیشگاه خداوند متعال عنوان کرد و گفت: بندگی مرتبه بسیار والایی است که شاید بتوان آن را بالاترین مرتبه عبودیت نزد خدا دانست.
وی با بیان اینکه بهترین نمایش بندگی را حضرت ابراهیم به اجرا گذاشت، افزود: داستان عید قربان اساسا درس بندگی، عبودیت و بخشودگی است.
مسعود صادقی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری اسدیه معتقد است که باید برای حفظ نشاط و شادمانی جامعه در میدان عمل، برنامه داشت، لذا به مناسبت عید سعید قربان این مراسم باشکوه برگزار شد.


صادقی با تشکر از همه عواملی که این جشن بزرگ را ترتیب دادند، افزود: مردم خوب کشور ما که در همه عرصه ها نظام و انقلاب را یاری داده اند، امروز نیازمند برنامه های شاد و متنوع هستند به ویژه جوانان خوب و با اخلاق ایران اسلامی که در دنیا زبان زد خاص و عام هستند.
شهردار اسدیه در خاتمه یادآور شد: ضرورت مداخله و تاثیرگذاری مدیریت شهری در امور فرهنگی و اجتماعی و چگونگی اجرایی شدن آن، یکی از مسائل مهمی است که بخش اعظم آن با حمایت شهرداری ها صورت می پذیرد. لذا یکی از وظایف مدیریت شهری، شناخت و تقویت نقاط قوت فرهنگ های جامعه و سعی بر گسترش و اشاعه فرهنگ های سازنده آن می باشد.

لازم به ذکراست شهرداری اسدیه در راستای غنای هرچه بیشتر حرکت فرهنگی و ماندگار در اعیاد و مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری جشن و مراسم های متنوع فرهنگی نموده است.