6 مرداد 1403 4:32 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری اسدیه، مسعود صادقی شهردار اسدیه بیان داشت: از هفته گذشته مقدمات راه اندازی کارگاه تولید قطعات بتنی باهدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسید.

وی گفت: افتتاح این کارگاه نمونه ارزشمندی است که با استفاده از ظرفیت موجود و با هزینه کم باعث اشتغال‌زایی و درآمد پایدار برای شهرداری می شود.

صادقی افزود: این کارگاه تولیدی با هدف ایجاد منابع درآمدی پایدار و حرکت در بستر شعار سال و حرکت همسو با سیاست‌های دولت از محل منابع داخلی با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

شهردار تصریح کرد: این مجموعه ضمن ایجاد اشتغال برای 3 نفر به‌طور مستقیم، موجب جلوگیری از خروج سرمایه شهرستان، ایجاد منبع درآمدی پایدار و با نگاه اولیه در راستای آماده‌سازی و تامین مصالح سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر و و سایر شهر های شهرستان و شهرستان های همجوار استان و همچنین استان‌های همجواری که فرصتی بی نظیر برای بهره‌برداری حداکثری از این ظرفیت می‌شود.

مسعود صادقی تأکید کرد: در صدد هستیم در بخش تولیدات محصولات بتنی نه تنها شهرداری خودکفا شود بلکه به بخش خصوصی هم خدمات بدهیم.

وی با اشاره به اینکه از امروز می‌توان نوید و وعده بهسازی و مناسب سازی تمامی پیاده‌روها و شبکه جوی آب‌های سطحی شهر در معابر درجه یک و ۲ شهر در آینده‌ای بسیار نزدیک را به شهروندان داد.

لازم به ذکر است با افتتاح این کارگاه فقط در پروژه نهضت ملی مسکن 10 میلیارد ریال از محل منابع شهرداری صرفه جویی می شود، که این خود یک توفیق بزرگ برای مجموعه شهری است