6 مرداد 1403 7:29 ق.ظ

لوگوی سایت شهرداری اسدیه

.

جناب سرهنگ بشیری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان درمیان در این دیدار:انتصاب شایسته مسعود صادقی را به سمت شهردار اسدیه صمیمانه تبریک گفته و خاطر نشان کرد: یقیناً تخصص و تجارب جنابعالی، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد بود و زمینه حل مشکلات و ارائه خدمات گسترده‌ به مردم خوب و فهیم اسدیه را فراهم خواهد کرد.
سپردن عنان کرسی شهرداری به دست های با کفایت این فرزند شایسته ملت ایران اسلامی، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت خدوم سیزدهم بر حرکت در مسیر شایسته گزینی و نوید بخش افق های روشن توسعه شهر در زمینه خدمات شهری خواهد بود.وی در ادامه ضمن تبریک مجددانتصاب شایسته آقای صادقی که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی، دلسوز و از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، به نمایندگی از تمام خادمان مردم اسدیه در مجموعه سپاه شهرستان درمیان اعلام آمادگی می نماییم در یاری دولت سیزدهم برآمده از رأی مردم، برای تحقق وعده های خدمت رسانی، تمامی ظرفیت های خود را بکار بندیم.
در پایان برای شهردار عزیز عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی بالاخص مردم شهر اسدیه را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می نمایم.
صادقی شهردار اسدیه نیزدر این دیدار گفت: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود .
صادقی با بیان اینکه ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است افزود: بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی هم مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .
وی خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار بزرگی است که از اجر عظیمی در پیشگاه خداوند برخوردار است .
همچنین تعامل و همکاری مجموعه سپاه با شهرداري طی سال های اخیر به توسعه و تقویت خوبی در راستای فضا سازی و تقویت زیر ساخت های شهری انجامیده است .
وی از سپاه و بسیج بعنوان پشتوانه قوی برای پیشبرد اهداف متعالی نظام و همچنین در روند رو به رشد برنامه های شهری نام برد .